Sara Skjoldnes

Sara er en motivert, nysgjerrig og kreativ person som elsker å bli kastet ut i nye utfordringer. Det at Myldring jobber med et bredt spekter av kunder fra mange forskjellige næringer, er noe av det Sara liker aller best med å jobbe i Myldring.

Hun er utdannet økonom ved Norges Handelshøyskole med fordypning i matematikk, en utdannelse hun tok mens hun bodde og jobbet i London som kommersiell modell. Årene med utdannelse ga henne en variert og spennende hverdag, hvor løsing av  matteoppgaver i pauser mellom foto-takes i studio med merker som Wella, L’Oréal, Ford og Amazon, var normalen. Dette har utvilsomt gjort henne både effektiv og en reser på multitasking. Etter 10 år i modellyrket har hun fått reist verden over, og møtt mange inspirerende mennesker til alt fra frilansere, ansatte i toppledelsen til noen av verdens største bedrifter. 

Sara har lang erfaring med markedsføring og merkevarebygging av personer og konsepter. Kjernekompetansen er på sosiale medier og webdesign etter å ha drevet bloggen the4ofus.co.uk i fire år, som vant prisen ‘Blog of the Year’ under UK Blog Awards 2018.

Sara sitt positive og engasjerte vesen er en viktig drivkraft i ethvert prosjekt, og hun jobber alltid godt sammen med kunder og andre samarbeidspartnere. Sara har gode ferdigheter innen nettsideutvikling gjennom verktøyene WordPress og Squarespace, og hun jobber kreativt med design og illustrasjoner i Photoshop og Adobe Illustrator.

Prosjekter

Kystskogbruket: 

Sara satte opp Instagramkontoen @kystskogbruket tilbake i 2020, og har siden den tid vært ansvarlig for produksjon og deling av innhold både for instagram og facebook kontoen deres. Bistand med kystskogbruket.no er også en av hennes arbeidsoppgaver hos Kystskogbruket, samt noe design arbeid på prosjekter. Høsten 2020 bistod Myldring Kystskogbruket med produksjon webinaret «Verdien av tre», en livesending som ble sendt fra et studio i Molde. Her var Sara en av to fra Myldring som jobbet med webinaret.

 

Eikund:

Sara har fra starten av 2021 vært ansvarlig for produksjon og deling av innhold på Eikund sine sosiale medier kanaler. I samarbeid med kunden har Sara vært med å utvikle en kommunikasjonsstrategi for sosiale medier, som har lagt grunnlaget for innholdet som produseres. 

 

HUMAN International Documentary Film Festival 2021

Sara var ansvarlig for festivalens sosiale medier kanaler i månedene opp mot festivalstart, samt under festivaluken i mars 2021.

TOP
%d bloggere liker dette: